مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیست و سوم مرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون ولوو حامل مقادیر قابل توجهی چوب جنگلی، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج یا اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

‌کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در آبگرم

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:  ماموران پلیس آگاهی شهرستان آوج، در راستای مقابله با قاچاق، عرضه و فروش کالای قاچاق، بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص ماموران به شهر آبگرم اعزام و در بازرسی از یک واحد صنفی، ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، از مردم خواست: در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در خصوص خرید و فروش اقلام قاچاق، سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار